Grattis Paula!

Nu berattade Dylan att hon bara har internet pa fredagar och lordagar men att hennes mamma har ett sant dar barbart internet paett USB men det funkade inte pamin dator, vi har provat allt men det funkar helt enkelt inte. Men jag ska tydligen fa lana hennes mammas dator nu vilket blir lite jobbigt eftersom den ar sa konstig och sa har jag ju bilderna pa min dator sa jag maste halla paoch lagga over alla bilder fram och tillbaka. Det ar ju darfor jag skriver sa konstigt nu men det fattar ni nog, men det ar ju den anda losningen sa det far val kanske funka.
Sa jag ska iaf forsoka att fa det att funka och uppdatera bloggen varje dag, men det kommer nog bara att bli en gang om dagen eftersom jag lanar hennes dator och hon anvader ju den annars nar jag inte har den och det ar valdigt jobbigt att skriva sahar.



Idag efter skolan var det lite upptradande och sant det var da vi t.ex. visade upp varat kulturbidrag. Det gick val ganska bra trots att det hade blivit lite krangel eftersom att vi trodde att det var pa en annan dag, men det ordnade sig.

Idag sprang Paula 400m pa idrottstavlingen och vann sa nu ar hon i final och imorgon ska hon springa igen! GRATTIS PAULA!


Jag tankte visa er hur jag bor hemma hos Dylan sa har kommer lite bilder

det har ar mitt rum dar jag sover

Vardagsrummet. Det ar Dylans kompis som ar med pa bilden, hon sover har inatt.


Vardagsrummet

koket

Jag har inga bilder pa Dylans rum eller hennes mammas for jag ar aldrig dar enda



Har ar ocksa tva bilder pa skolan

barnen pa bilden haller pa att mala pa marken.



Nu ska jag duscha och sova, jag skriver sakert imorgon igen om allt funkar som det ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0