Jag ar valdigt "sjuk"!

Jag har visst glomt att beratta en sak, min vardefamilj ger mig medicin! Det borjade pa lordagen nar vi kom hit. Da tog dom tempen pa oss i skolan eftersom dom ar husteriskt radda for svininfluensan. Dom flesta lag pa 36 nanting men jag, Paula och Sofie hade 37,5 vilket var vaaaldigt farligt! Alla blev tillagda att dricka mycket varmt vatten och ta tempen 2ggr per dag!

Sofie fick forkyldnings medicin forsta dagen och jag har atit medicin sedan jag kom hit, morgon och kvall for en forkyldning som jag inte ens har! bra va!

Idag borjade vi som vanligt klockan halv8 och massor av klasser har loppmarknad och bade jag och Paula har fyndat fina armband. Jag och himla har aven kopt maskeradmasker. Nu sitter vi har i lararrummet och skriver pa nagons dator sa kan inte lagga in nagra bilder nu men det kan jag gora senare om jag kan. Vi ska snart dra oss till idrottsplatsen och kika lite.
Paula kan tuvarr inte springa i finalen idag pga en strackning i muskeln.

Hoppas att ni har det bra! Vi alla langtar hem till er dar hemma, men det ar ju inte langt kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0