Fotograf, Västervik ÖrebroJag heter Josefin och är 22år.
Jag kommer från Västervik i småland men flyttade till Örebro för att plugga. Jag påbörjade en utbilding som teckenspråkstolk som jag ej avsutade. Istället jobbar jag nu på ett gruppboende där jag får användning av mina kunskaper i teckenspråk. I framtiden vill jag starta eget som fotograf och förhoppningsvis ligger denna dröm inte långt borta. 

Just nu jobbar jag som fotograf på fritiden.
Vill ni boka mig så kan ni gå in [här]. Just nu tar jag ej emot bokningar för bröllop.
 
 ♥
 
Ni hittar mig på facebook & instagram genom att söka på Josefin Borgstrand!
 
 ♥
 
 
Jag bor tillsammans med min underbara sambo Emil & vi väntar vårat första barn 
 
 
Jag och Emil har två katter tillsammans, Bella som jag hade innan jag träffade Emil och Nelli som vi skaffade tillsammans 
 
 
 



Kommentarer

Trackback